söndag 23 augusti 2009

mikeandike



Den 29:e juni åkte jag och min käre fader till landvetter för att flyga till dusseldorf och därifrån till the big apple, New York City. Väl framme på flygplatsen New Ark hämtade min farbror upp mig och pappa och vi begav oss ut till Carls(min farbrors) beachhouse. Där spenderade vi ungefär 3 dagar, efter det var det äntligen dags för Manhattan. Jag och Carl åkte in och shoppade, mycket nice! Resterande dagarna på Manhattan spenderade jag med min lilla pappa. Vi åkte ut och kollade frihetsgudinnan, shoppade, cyklade, åt god mat och hade det helt enkelt asbra. EFter ungefär 5 dagar i NYC var det dags för "själva meningen" med resan. Vi hyrde bil och åkte i ca 4 timmar till Marion för att hälsa på familjen Smoyer. EFter att Carl och pappa hade bott där med mig i 2 dagar så stannade jag kvar själv. Jag stannade i ca 8 dagar, umgicks med familjen, pratade engelska och gjorde massa awesome saker. Det är verkligen 8 dagar jag aldrig kommer glömma. Sjukt underbar familj och allt var bara bäst. Efter de 8 dagarna flög jag hem till Sverige, själv. Vilket var sjukt läskigt men också ganska nice. Kändes så sjukt underbart att landa på landvetter och bara känna, jag klarade det. Jag tappade inte bort mig i dusseldorg bland massa galna tyskar.




Efter New York var jag hemma i 8 dagar. De 8 dagarna spenderades med fina människor helt enkelt. Inget mer att tillägga hihi.

Den 25 Juli började något sjukt grymt, konfirmationslägret. Helt seriöst asbra. De 29 personer jag bode med i 3 veckor var grymaaaa. Vi seglade, sjöng, jammade, dampade, ÅT, snackade, spexade och hade det bäst!


Efter konfirmationen var det abra att åka direkt till Way out West, SJUKT GRYMT
Såg bla, Rise Against, Band of Horses, Basement Jaxx o lite annat göttigt

Nu är det skola igen, jobbigt men ändå bra. Ett år kvar

DAGENS LÅT:



detta såg man då live, puss på det

PUSS

1 kommentar:

SKRIV SKRIV SKRIV!