tisdag 16 juni 2009

china town

Jag har vart ungefär sämst i hela världen på att uppdatera, men nu är jag här liksom!
De senaste dagarna har vart en fin mix av allt möjligt, guldheden, alex, majorna, nilla, softa, chilla, dilla och aa ni fattar (y)

Idag så har jag vart på stan med min låtsas mamma och köpt presenter till de vi ska hälsa på i USA. Jag släpade bla hem 1,3 kg godis från 4gott, slå det! Senare på kvällen kom alex hit och chillade o dillade, vi insåg att vi inte kommer träffas på 9 veckor, FYFAN alltså. Vi tittade på sveriges sämsta film, kärlek 3000, så fruktansvärt dålig haha. Skämdes nästan lite över att vara svensk.

Imorn åker jag till Rörö för att fira min bror, som fyller 7. På torsdag åker jag till Hällevikstrand där jag föv kommer spendera midsommar, ganska nice faktiskt. Kommer hem på söndagen och efter det är det bara 8 dagar kvar till jag åker, resfeber säger jag bara!

DAGENS CITAT

"we don't have time to wear a thong or smoke a bong or play pingpong"
från den sjukt underbara 30 second videon

DAGENS LÅT


bäst!

1 kommentar:

  1. sa ju att kärlek 3000 var jätted¨lig! :P
    Hoppas du har det bra i NY, saknar dig!

    SvaraRadera

SKRIV SKRIV SKRIV!