fredag 12 juni 2009

12 juni

helu

Min första sommarlovs dag! Fast det känns inte så, men skönt är det. Igår var det fint.
Lite olika folk från 8a och 8b gick hem till Ellis och åt otroligt mycket paj, ostbågar och annat gott som Ellis mamma bjöd på, tack!

Lite senare åkte Ellis och Max till AP. Där var vi i ungefär 20 minuter pga ösregn. Sen bestämde jag och Ellis oss för att åkta till Vasa. Från Vasa promenerade vi till norra Ullevi och sedan till centralen och aa, fintfint! Lyckad avslutning helt enkelt.

Idag ska jag träffa Carmen och Nina, kommer bli nice. Vi ska fixa Ninas blogg och ta en fika (Y)

Om 17 dagar åker jag till New York, känns helt galet och väldigt unerbart.

DAGENS CITAT
"Åh fyfan, jag nyser av mörk choklad och av mint..."
-Karl Börjesson'

DAGENS LÅT

Hittade ingen video, men låten är underbar. Stämmer så väl in ibland

2 kommentarer:

  1. dagens låt dampar för mig! vilken äre? :(

    SvaraRadera
  2. håkan hellström - jag hatar att jag älskar dig

    SvaraRadera

SKRIV SKRIV SKRIV!