torsdag 11 juni 2009

BÄST BÄST SOMMARLOV MMMH ÄGER

helu

Som ni kanske märkte på min lilla rubrik så slutade jag skolan idag, sjukt bra! Ikväll ska lite folk från 8a och b samlas, rejv!
Har inte så många andra känslor än lycka nu, så JÄVLA UNDERBART att vara befriad. Bara ett år kvar nu då.. eheh :(

Själva avslutningen var fin och konstig. Jag och Alex sjöng/spelade All i want is you av Barry Louis Polisiar, aspinsamt och askul!

Elsa och Freja våldgästade mig för ett tag sen. De hade ingen nyckel hem till Elsa och ville undvika att Frejas hungriga familj åt upp deras nyinköpta prinsesstårta så de gick hem till mig istället, eftersom de vet att jag äter så lite (Y)

DAGENS CITAT
"LOL, roffelmuff.. eller nä muffelroff.."
-Petter Landén

(vår klassföreståndare är lite bäst alltså!)

DAGENS LÅT


finns det någon låt som passar bättre idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SKRIV SKRIV SKRIV!