måndag 8 juni 2009

8 juni

helu

atm ligger alex på golvet bredvid mig och sjunger med till dead by april och "spelar gitarr" hihi. Alle var också här förut, men han skulle hem och typ ordna upp sitt liv och planera för honom och maxet så han stannade itne så länge :(

Idag har det vart hela skolan vandrar. Mycket otrevligt och jobbigt kan jag ju bara säga er. Det var svettigt och kallt på samma gång, herregud liksom!

Jag och alex ska vara bäst på skolavslutningen, på vilket sätt lär ni upptäcka den 11/7 missa inte hihe.

Ikväll ska jag försöka göra något åt min garderob och slänga allt onödigt som jah har, typ mina tre sönderklippta svarta t-shirts hehehe

Och inatt ska jag sova med balsam i håret, låter jätteäckligt men Ulrika tipsade mig, och det funkar. Håret blir lent och gossigossigt

På torsdag slutar skolan och på kvällen blir det grillning för alla som vill vid någon random badplats :) var där säger jag bara!!!

DAGENS KONVERSATION
Var? Delsjön
När? Lunchtid
Sammanhang? Max ska bo hos Alle några dar eftersom hans mamma är i skåne.

Alle, p14: "haha max du ska bara få tråkig mat när du ska bo hos mig"
Max, p15: "men ååh jag vill ju ha god mat"
A: "haha du ska typ få rågkakor, gammal avokado och typ rågflingor och smaklös havregrynsgröt"
M: "men fan vad taskigt... när du var hos mig fick du fan en hel tekaka med ost"


DAGENS LÅT


så jävla skön, tack för tipset dreadpojken

pusshej

2 kommentarer:

SKRIV SKRIV SKRIV!